Afrodans

Idag vart det en liten sovmorgon iaf. Fick sova till 11.30. Var jätteskönt. Har sovit alldeles för lite under veckan. Går och lägger mig för sent, då blir det inte så många timmars sömn men sånt är livet när man är kvällsmänniska.

Idag var det dags för Afrodans igen. Har ju inte tränat på 3 dagar nu efter jag tog sprutan. Men nu är jag igång igen :)

Känner inte av något av armen nu är bara lite hårt runt om där hon stack med sprutan. Ser ut som att jag ska få ett blåmärke så det var inte så farligt med att ta den där sprutan. Ingen feber eller något sådant jobbigt.

Sitter och funderar på vad man ska hitta på idag?? Just nu lutar det mot en lugn hemmakväll men man vet aldrig. Skulle vilja hitta på något. Aja vi får se vad som händer.

Funderar även på om man skulle göra om utseendet på bloggen, vet att den inte sett ut såhär speciellt länge men känner mig inte riktigt nöjd än. Ja vi får se vad som händer.

Resultatet från gårdagens steg: 5617 steg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0