Sydpoolen

Idag var det meningen att jag och Anna skulle gå på afrodans men tyvärr var den inställd pga att instruktören har ryggskott så det vart att simma 20 löängder istället sen vart det en massa bad med Hampus och Henke i äventyrsbadet och bubblelpoolen för mig och Anna. Kan ju inte påstå att Hampus är en badkruka. Han sprang i vattnet med världens smile på läpparna :D

När jag kom hem var jag jättetrött så det blev att sova en timme. Kände mig helt slut i kroppen. Vart inte så många timmar inatt. Anna kom hit med Hampus vid 09.30 så Anna kunde övningsköra med Henke och sen vart det lunch innan vi åkte ner till sydpoolen.

Har varit jätteskönt att bara vara hemma nu på kvällen. Nu blir de lite mer tv tittande innan det blir en tidig kväll för mig tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0