Stenungsund

Vart en snabbvisit hemma hos mamma idag och öppna de juklappar jag hade kvar att öppna. Fick min fina rosa klocka som jag önskat mig idag och pengar. Så är väldigt nöjd med mina julklappar i år. Tack alla för julklapparna :D

Vid ca 13.30 kom Annele med Familj och hämtade upp mig och resan mot Stenungsund började. Vart en väldigt lång resa. Tog 7 ½ timma ner vilket det annars aldrig gör men det var en massa snö på vägarna och snorhalt så tid tog de men bättre att åka försiktigt och att det tar lite längre tid än att man inte kommer fram alls. Men nu är vi iaf här.

Nu ligger alla och sover. Bara jag och Annele som är vakna. Blir väl att glo lite på Tv och prata lite och sen sängen. Lär ju inte bli så mycket sovmorgon här med 2 barn i huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0