Onsdag

Vart inget bloggande igår. Kände inte att jag hade något intressant att säga igår. Var hemma från praktiken med migrän :/ De ända som hjälper är att sova. När jag väl vakna till liv vart det middag hemma hos mamma.

Idag var jag på praktiken igen, skönt. Blir lätt rastlös av att sitta hemma även fast det kan vara superskönt ibland. Vi övade på luciasångerna bland annat. De är så duktiga, så på Fredag blir de lussande för föäldrarna.

Efter praktiken tog jag mig till sydpoplen och simmade. Det blev 25 längder och bubblande i bubbelpoolen. Var helt själv i bubblelpoolen. Så skönt och avslappnande :D

Efter sydpoolen vart det mamma igen. Vart middag där idag det med. Skönt att slippa laga mat. Är sååå tråkigt att laga mat till sig själv. Så tack mamma och Lasse för den goda maten :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va duktig du är, önska ja va så där duktig! blir magdans imorrn för mig :D kram/Karima

2009-12-10 @ 21:55:52
URL: http://chicima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0