Nyårsafton

det nyårsafton igen och tiden bara rusar iväg. Känns som att det nyss var nyår men ett helt år har gått redan.  Mycket har hänt iår och ja det har nog varit ett väldigt bra år om jag skulle sumrera det :D

Och förhoppningsvis så kommer nästa år ocskå bli det. Känns som så iaf. Det jag vet som kommer hända nästa år är att jag är kllar med min lärarutbildning till sommaren så förhoppningsvis har jag ett jobb i Agusti och med de kommer jag att förbättra min ekonomi med längder. Det är något som jag verkligen ser fram emot. (Att ha råd att leva) Har ju inte haft det på 3 år nu och de suger verkligen.


Något som jag också vet är jag kommer bli 25 år i juni. Sen om det är positivt eller inte det vet jag inte :) Det är också ett tecken på att tiden bara rusar förbi och att man blir äldre och äldre.


Ska även få åka på en trip till Prag i sommar med Mamma, Lasse., Camilla och Jossan som exemenspresent. Det ser jag fram emot. Att få komma iväga lite och se något nytt :D


Ja det var lite om vad jag vet som kommer hända 2010. Nu hoppas jag att ni alla kommer få en väldigt bra och rolig nyårsafton. Gott nytt år!! Så höres vi nästa år ;)

                                                                  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0