Mölnbo

Har ju varit i Mölnbo idag och umgåts med Anna och Hampus. Vi fikade med pepparkakor och Colalight när jag kom. Sen vart det att gå ut en sväng i snön med Hampus och göra snöänglar. Mamma Anna ville inte följa med ut. Hon tyckte det var så kallt. Sen vart det middag och glo på tv (Bonde söker fru) & (Paradise hotel) och en massa tjejsnack. Helt enkelt en supermysig dag :D Boken på bilden fick Hampus i julklapp av mig. Han verkade nöjd iaf.

                     
Nu är jag hemma igen efter en heldag. Ganska skönt även fast det är roligt och komma iväg och träffa andra så är det alltid lika skönt att komma hem igen. Säger bara vilken snöstorm det var när jag åkte hem. Hade snö ända upp till knäna. Gick nästan inte att komma fram men ändå roligt med snö :D Inte bara vi människor som tycker att snön är spännande utan även mina katter. Här kommer en bild på Ceasar som upptäcker snön på balkongen.

                                             

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0