Luciafirande och papparkaksbak

Idag började jag kl 7.00 på praktiken för att kunna vara med när barnen skulle sjunga lucia sångerna för sina föräldrar. De var så duktiga, tyvärr är det bara våra 5 åringar som sjunger. De andra barnen står bara där men inte så lätt alla gånger. Vi var även iväg och lussade för personalen på socialen. Det gick även superbra där :D Är så stolt över barnen :)

Efter praktiken gick jag hem och sov middag ett tag. Var trött efter att gått och lagt mig sent och sen upp kl 5 imorse. Var superskönt att få vila lite :)

När jag väl vaknade till liv bar de iväg med buss och tåg för att åka hem till Anna och ha pepparkakebaks kväll.
Var supermysigt. Blev jag Anna och Catrin. Tyvärr var vissa sjuka och vissa fick förhinder men det funkade iaf :D

Efter baket vart de att titta på Idolfinalen. Tycker verkligen att rätt person vann även fast både Calle och Erik är superduktiga. Tror båda kommer lyckas bra med musiken.

                      



Kommentarer
Postat av: @nn@

Em toppen kväll detta gör vi om :D

2009-12-12 @ 01:03:30
Postat av: @nn@

HAHA den e så jäkla lik mej den där alltså :)

2009-12-12 @ 01:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0