Julafton

Nu är jag hemkommen från morbror min och julfirandet. Var supermysigt med god mat och sällskap. Superroligt att träffa kusinerna som jag inte sätt på superlänge. Sara har blivit så stor. Hela 14 år. Tiden går så fort och lillkusinen är inte så liten längre. Tur att man själv inte åldras då ;) Och Sebastian är också alltid lika roligt att träffa. Han är alltid lika glad :D Vart inga julklappar för mig idag. Har ju fått en del redan och de sista blir imorgon hos mamma och Lasse när Linnea och Jossan kommer.

Här kommer några bilder från sällskapet från idag.

                   

Nu blir det att packa resväskan så jag har något att ta med mig ner till stenungsund imorgon när jag ska åka med Annele med familj. Ska verkligen bli superskönt att få komma bort lite från Södertälje och se något nytt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0