Hemma

Idag har jag bara suttit hemma. Fick sova till 12.15 idag. Var superskönt när man ändå bara ska vara hemma. Är fortfarande förkyld men det har blivit bättre iaf. Men jag hoppar afrodansen idag. Känner att det är bättre att bli av med förkylningen innan jag tränar igen. Anna och jag ska på vattengympa imorgon. Hoppas verkligen att jag kan de imorgon för vill verkligen träna nu. Har vant mig med att få träna ca 3 gånger i vecka och nu har jag inte tränat sen i onsdags men vad ska man göra? bara stanna hemma och bli bättre.

Som tur är så har jag ingen mer skola förren efter jul nu så gör inget att jag är hemma och blir frisk :) Skönt med jullov ska det bli. Slippa tänka på skolan och bara ta det lungt.

Kommer inte kunna redovisa mina steg nu för att jag har tappat bort min stegräknare i helgen. När jag skulle sätta på mig den igår så hittade jag den inte så den ligger någonstans i Camillas rum antar jag. Måste åka dit någon dag och lete reda på den.

Nej nu ska jag återgå till att glo på lite mer tv. har ju inte gjort det på hela dagen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0