Helgen!

Igår Lördag kom Lasse och Mamma och Lämnade Linnea hos mig. Vi hade bestämt med Anna L att vi skulle gå och äta lunch och gå på bio på Söder. (New moon) Har redan sett filmen 1 gång innan men Linnea ville så gärna se den så jag ställde upp :D Tycker den är såå bra så gjorde inget att se den igen. Både Anna och Linnea tyckte den var superbra också.

När vi kom ut från bion så snöade det :) Jättemysigt, tyvärr så ligger ju inte snön kvar i dag men får hoppas på lite mer i veckan :)

När vi kom hem från Stockholm och vinkat hejdå till Anna mötte vi upp Camilla och Petra och åkte dit och bakade pepparkakor. Så denna helg har bestått av bakning för min del. Men det var supermysigt men julmusik och allt :D

Blev att sova över hos mamma i natt också. Camilla ville det så gjorde de. Vi umgås inte så ofta längre med tanke på att hon befinner sig mest hos Sofi. Så man får ta vara på den tid man får :D

Idag har jag bara varit hemma och suttit i soffan. Är förkyld. Inte roligt men hoppas på att de lägger sig snart. Hade tänkt simma men vill inte de nu när jag mår såhär. Hoppas på att jag kan träna imorgon istället.

             




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0