GOD JUL

Ja då var det Julafton då. Tiden bara rusar förbi. Det här året känns det iaf som att jag fått julstämning. Har saknat det ett par år nu men tror det beror på att vi äntligen har fått snö på julafton :D Händer ju inte allt för ofta längre så mysigt, mysigt :)

Nu sitter jag här efter ha fixat mig iordning och är klar att gå. Väntar på ett samtal från min mamma sen blir det en promenad till min morbror och fira ljul :D Ska bli superroligt. Var jättelängesen jag såg min morbror och kusiner.

Tog en bild på mig när jag hade fixat mig klart så tänkte att jag kunde bjuda på de såhär på självaste julafton. GOD JUL allihopa och hoppas att ni får vad ni önskat er av tomten!!!
                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0