Full fart hela dagen

Började med att jag gick upp kl 9.00 idag för ovanlighetens skull. Städade och tvättade och fixa lite hela dagen igår men hann inte med att dammsuga och torka golven innan klockan vart för mycket så vart att göra det imorse istället.

När jag var klar med det åkte jag ner till stan och träffa Anna, Hampus m.fl. för att äta lunch och kolla runt lite i affärerna med alla andra i denna stad kändes det som. Blev inte allt för långvarig inna Petra kom ner och hämtade upp mig och vi tog en sväng förbi Ica Maxi och copp och trängdes med alla andra som inte befann sig på stan.

Sen vart det mat och färgning av mitt hår. Var dags för det kändes det som. Vart nöjd faktiskt. Sen vart det att spela Binglotto som typ hela Sverige säkert har gjort idag. Jag vann 2 Svergelotter. Kanske inte så mycket att hänga i julgranen men man vet aldrig kanske döljer sig värsta vinsten på någon av dem när jag hämtar ut den? Tror inte det men man kan ju alltid drömma och hoppas på de bästa :D

Hann även med att fixa nagelförlängning hemma hos petra med guldglitter toppar. Vart riktigt fint faktiskt. Kom väl hem för 1 timme sen. Snart blir det väl sängen men känner mig inte speciellt trött än så blir väl att vara uppe ett tag till.

God Jul på er och hoppas ni får en underbar julafton :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0