Förra veckans steg

Måndag: 4397 steg.
Imåndags vart det bara jobb på pressbyrån så kom inte upp i så många steg.

Tisdag: 2610 steg.
I Tisdags var jag bara hemma så vart väldigt få steg.

Onsdag: 7439 steg.
I Onsdags vart de gymmet så då såg resultatet lite bättre ut.

Torsdag: 6358 steg.
Vart en kort sväng på stan och sen jobb.

Fredag: 4482 steg.
Hemma hela dagen tills det vart middag med pappa och kompani.

Lördag: 2535 steg.
Vart en vistelse på sydpoolen och simning och sen en skön hemmakväll.

Söndag: 3655 steg.
Tvättstuga och hemma.

Inte den bästa veckan när de gäller mina steg. Får bli bättre den här veckan men eftersom jag mest befann mig i hemmet så kom jag inte upp i så många steg. Bara ta nya tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0