Årets sista vägning

Idag var sista vägningen inför juluppehållet. Hoppades på att det skulle gå lite bättre än vad det gjorde förra veckan och det gjorde det också :D Nästa vägning blir 7 Januari. Så nu blir det att kämpa hemma och tänka på att inte unna sig allt för mycket i jul. Klart man får unna sig lite men inte släppa på sig helt. Man vill ju inte att vågen ska visa plus när man kommer på nästa vägning. Så mitt mål under jul och nyårs veckorna är att minst stå på samma som jag gör idag när jag ska väga mig nästa gång.

Veckans resultat:
- 2,2 kg
Sammanlagt:
-17,5 kg

Förutom vägningen har jag, Anna och Hampus sprungit runt på stan i snökaoset och kollat i affärerna. När vi väl skulle hem sen gick det inga bussar. Alla var inställda så det var bara att börja en promenad hem. Hade snö upp till knäna hela vägen hem. Tog 40 minuter i stället för 20 som det tar i vanliga fall men hem kom jag till slut. Knallröd på ben och i ansiktet men nu har jag tinat upp iaf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0