Afrodans

Idag vart det en lång sovmorgon som alla andra dagar. Börjar nästan få dåligt samvete för att jag sover så länge på morgonen. Känns som att jag sover bort dagen men när jag ändå inte har något inplanerat så har jag väldigt svårt att komma upp ur sängen.

Har iaf hunnit med en sväg på stan med Anna och Hampus idag, var förbi biblioteket och lånade om lite böcker som jag behöver för att skriva med examination som ska vara klar när skolan drar igång igen. ska försöka börja på den imorgon så man inte har allt kvar när jag kommer hem igen.

Sen vart det Afrodans, kändes superskönt att få träna igen. Har verkligen saknat träningen. Ska försöka hitta lite tid till att komma iväg och träna en gång till innan julafton men vi får se hur mycket tid jag har för det.

Efter träningen vart det att följa med Petra till OnOff för att köpa en mini pc som hon ville ha. Väldigt söt. Sen hem till henne en stund innan det bar av hem till mamma för att umgås lite med min syster innan hon åker imorgon. Så nu kommer jag inte få se henne förren nästa år :( Låter värre än vad det är kanske men kommer verkligen att SAKNA henne på julafton, julen kommer inte vara sig lik utan lilla Camillia.

Kommentarer
Postat av: Annele

Mikaela, om några dagar behöver du längre inte ha dåligt samvete pga långa sovmorgnar. För dom kan du verkligen GLÖMMA när du kommer hit hehe Så du får passa på innan dess så du är utvilad, kanske jag kan passa på o ha sovmorgnar när du är här istället =)

2009-12-22 @ 08:22:19
URL: http://mammaannele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0