10 %

Idag var det vägning igen. Mitt mål har varit att ta 10 % innan jul. Viktväktarna har 10 % som ett  första mål. När man gått ner de har man gjort ett hälsoförbättrande hos sig själv. Förra veckan hade jag 1,3 kg kvar till de och hoppades på att jag skulle klara de till nsäta vecka men lyckades redan idag :D Man får även en nyckelring som ska symbolisera de 10 % man lyckats bli av med. Är väldigt nöjd. Känner mig mycket piggare sen jag började att gå ner i vikt och mer ska jag ner men har kommit en bit på vägen iaf.

Veckans resultat:
- 2,1 kg
Sammanlagt:
-15,8 kg


Nu är det dags för jobb strax. Ni får ha en fortsatt bra Torsdag för de kommer jag ha iaf :D


Kommentarer
Postat av: Annele

Bra jobbat Mikaela!!! "erkänner" att jag är riktigt avis =)

2009-12-03 @ 14:40:31
URL: http://mammaannele.blogg.se/
Postat av: @nn@

STOLT VÄN och jag e JÄTTE GLAD för din skull kram på dej, ha en fin dag på jobbet själv storstädar jag å tvättar....

2009-12-03 @ 18:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0