Viktväktarna!

Idag har jag även hunnit med att besöka Viktväktarna. Jag och Anna var där första gången idag och den här gångnen ska det Funka! Det får ta den tid det kommer att ta för att jag ska komma ner i den vikt som jag känner att jag kan trivas med. Strävar inte efter att jag ska bli trådsmal men att jag ska känna att jag mår bra och jag är frisk. Så nu framöver kommer det bli vägning varje torsdag. Så från och med i morgon blir det att börja räkna points. Det var ett bra tag sen jag var med på viktväktarna men det tar väl bara några dagar innan man är innte i systemet igen. Min målsättning är att jag iaf ska försöka att hinna med att gå i 30 minuter varje dag nu såhär i början. Tyvärr är man fattig student och har inte råd med träningskort men det får komma sen. Kan börja med att gå plus att mamma har en träningscykel, crosstrainer, stepup bräda, pilatesboll och lite annat, så dit kan man ju alltid gå för att träna gratis. Just nu känner jag iaf att min motivation är på topp och det hoppas jag att den ska fortsätta att vara. Klart att vissa dagar kommer man inte känna att det är lika roligt som andra men det känns skönt att man har Anna att att prata med och dela detta med. Alltid lättare om man har någon med sig och bolla tankarna med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0