Vagnhärad

Efter mycket om och men så kom jag och Camilla äntligen iväg till Vagnhärad där vågra underbara sysslingar bor. Händer inte allt för ofta att vi träffas tyvärr. Jag träffar dem väl oftare än Camilla men ändå för lite. Får bli bättre på det men snart åker kära Amanda till USA och kommer vara borta 1 år. Tråkigt för oss men super för henne :D Hon kommer få det super där :D

När vi kom till Vagnhärad fika dem medans jag åt min lunch. Sen tog vi en snabb tripp till Trosa för att det skulle vara marknad där. vi vart inte kvar där allt för länge eftersom den höll på stänga när vi kom. Efter Trosa skulle jag, Camilla och Amanda ta en långpromenad med deras hund som ser ut som en liten ponny. Jättehund. Men vi hann inte komma allt för långt innan han slitit sig loss från kopplet och sprang mot andra hundar så vi bestämde oss för att gå hem och titta på film istället. Det blev White Chick. Vid 21 bar det hemåt.

Imorgon skola och jobb. Kommer bli en lång dag


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0