Fullspäckad dag

  Idag har dagen varit väldigt fullspäckad. Först var jag på stan och träffade Söta Hampus och Anna en liten sväng. Efter det så träffade jag andra Anna med hennes vän Becca och dotter Felicia. Vi gick runt och kolla lite i affärerna. Sen gick vi och satt oss vid stationen och drack smohtis. Den var mycket god! Solen sken och det var jättemysigt att bara sitta och prata lite strunt. Vid 17 fick jag för mig att jag skulle åka hem och städa för det behöver jag VERKLIGEN men min syster ringde och frågade om jag ville komma upp till Stockholm och träffa henne. Kände väl att det var för fint vänder för att städa så jag åkde upp och träffa henne. Först gick vi och åt som min snälla syster bjöd på, sen strosade vi runt lite i butikerna och hittade en massa fint men det får vänta tills nästa vecka när jag får mina CSN pengar. Efter det fick vi för oss för att gå runt lite i Gamla stan och titta lite och sen tog vi även en tur med Djurgårdsfärjan. Det är underbart att gå runt och bara vara när det är så skönt väder att titta på människor och njuta. Har varit en superdag verkligen med strålande sol och underbara människor :D


Här kommer lite blider från dagen

                                
               
              
 


 


Kommentarer
Postat av: @nn@

Snygga bilder på oss haha, god smothie men hade ja inte milkshake???

2009-08-21 @ 23:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0