Stockholm med Anna

Idag bestämde sig jag och Anna för att åka upp till Gamla stan och Stockhom och gå runt i det fina vädret. Det var jättemysigt att gå runt i gamla stan och titta runt i butikerna. Vi gick även runt blad de vanliga butikerna. Jag hitta en del som jag ville ha men de får vänta till nästa vecka när pengarna kommer. Det sluta med att vi gick runt från kl 11.30-19.00. Tiden bara rusade iväg. Myspys var det. Tack Anna för en superdag :D

Här är några foton från idag:


         
  











Kommentarer
Postat av: @nn@

Tack själv det va super skoj detta gör vi om :) tjäna ju in 195 kr det jag köpte kosta ju 60 kr :). Räkna ut 195+60= 255. Hehe... kramiz fina bilder:)

2009-08-21 @ 23:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0