Mys på Söder

Jag, Anna och Hampus åkte upp till söder för att besöka Camilla. Att solen sken var ett plus i kanten. Mamma och Lasse kom upp efter oss och vi hitta en loppis att gå runt och kolla på, inte för att det fanns något köpvärt men var trevligt att gå runt och strosa lite. Efter loppisen åkte Anna och Hampus hem. Vi andra gick hem till Sofi och de andra drack vin på balkongen. Jag var inte sugen på vin så jag drack vatten. Det funkar det med. Vi avslutade dagen med att gå till hermans och äta vegitarisk buffe. Kan inte säga att det var det godaste jag ätit men helt okej. Utsikten var bättre :) Himlen öppnade sig och det började regna ett tag men det försvann ganska fort.

                                                         
                                            Bilder från dagen

     
     

                                                                         








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0