Lördag

Idag har det inte hunnit hända allt för mycket eller det lär inte hända något speciellt idag. Missade tvättstugan för att jag inte vaknade av väckarklockan. Får ta ett nytt försök på onsdag. Har varit ute på en 40 minuters promenad. Det kändes bra. kanske skulle hoppat att sätta på mig tjocktröja men annars så. När jag kom hem lagade jag lite lunch eller jag stoppa in en färdigrätt från viktväktarnas egna märke och så vart det lite grönsaker till det. Kände inte för att tillaga något då men snart är det dags för att sätta igång och tillaga middagen. Blir inget avacerat utan pytt i panna med grönsaker. Känner inte alls för att stå i köket och tillaga värsta måltiderna idag.

                               
                                                     Min lunch! ser kanske inte så rolig ut men det var gott.
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0