Fortsättning på lördagen

Har inte hänt så mycket sen jag skrev sist. Har tittat en del på fridrotts VM och ätit middag. Känner mig lite rastlös men vet inte vad man skulle göra? Det blir helt enkelt att stanna hemma idag. Det underlättar ju inte att det inte finns något roligt att glo på. Inga bra filmer på Tv idag. För överigt skulle jag ha städat idag men som vanligt så flyttar jag fram det hela tiden. Imorgon måste jag verkligen ta tag i det. Skönt att få det städat innan vardagen drar igång igen. På måndag finns ingen tid för städning då jag ska jobba lite extra på mitt jobb på Pressbyrån. Tycker det är ett bra jobb att ha som extrajobb så där. Inget jag skulle vilja göra resten av livet men när man pluggar och inte kan jobba alla tider är det bra med pressbyrån eftersom att de har öppet kvällar och helger också. Nej de ska bli kul att jobba på måndag. Har inte jobbar på någon vecka nu. Nej nu ska jag titta vidare på en film ¨på 2an. En svensk film, kanske inte den bästa jag sett men går att titta på iaf.


Här kommer en liten blid på min "uppfinningsrika middag"











Kommentarer
Postat av: amanda

grattis och välkommen till blogg världen :)

2009-08-22 @ 23:48:03
URL: http://amandaholso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0