Dagens händelser

På förmiddagen hände det inte allt för mycket. Jag gick upp kl 12.30. Skönt med sovmorgon eller ja jag har haft ett par under sommaren gång. Men jag får passa på nu innan skolan drar igång nästa vecka. sen gjorde jag inte allt för mycket. Satt och glodde på Tv och funderade på hur jag skulle klara mig ekonmiskt fram till måndag med 5 kr i plånboken men på något sätt så ska det nog fixa sig. Katterna mina satt på balkongen och njöt av att solen titta fram. Det tycker vi mycket om.  Tänk om man hade varit katt. Livet skulle nog vara enklare då. Det ända man behöver fundera på är när man ska äta, sova och leka. Känns inte allt för kompliserat. Men det kanske hade blivit tråkigt i längden.


Ceasar och Sixten njuter på balkongen


På eftermiddagen ringde Petra och frågade ifall jag ville följa med henne och Christopher till IKEA. Det är klart alltid lika roligt att gå runt där, även fast jag inte kunde handla något själv. Men Petra och Christopher handla desto mer. Dem har köpt en jättefin lägenhet som de håller på att total renovera. Så de köpte massa saker till hemmet. Det kommer bli jättesnyggt när allt är klart. Det är jag säker på :D Kom hem för 1 timme sen. Nu lär det inte hända allt för mycket mer idag utan det blir väl att glo lite på Tv och hoppa i säng sen efter att Paradise hotel varit.  

                                                                                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0