Borde vara trött

Ja nu är klockan 01.30 och jag tycker att jag borde vara trött men det är jag verkligen inte. Känner mig hur pigg som helst, men så blir det när man sover bort halva dagen. Ska göra mitt bästa för att försöka att vända på dygnet de närmsta dagarna. Imorgon ska jag upp vid 9 för att träffa Anna och Hampus på stan vid 10. Så det kanske är bra att jag sitter uppe lite till för att inte få så många timmars sömn, då kanske jag kan komma i säng i lagom tid imorgon men jag känner mig själv jag kommer sitta uppe imorgon kväll med. Jag är helt enkelt en kvällsmänniska, Är jättetrött på morgon och behöver sätta alarm flera gånger för att jag ska komma upp. Det är inte lika svårt att komma upp när jag vet att jag måste, men betydligt svårare när jag vet att jag kan sova vidare. Det brukar helt enkelt sluta med att jag sover vidare.
Nej nu ska jag kolla klart på reprisen vad prision breake och försöka sova sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0