Äntligen

Har inte kunnat skriva på några dagar då min dator inte ville vara med längre. Min mammas kille försökte fixa den men han vart så irriterad så han sa "Kom nu så åker vi och köper en ny dator åt dig". Jag är väldigt tacksam för det :D Skulle aldrig ha haft ha råd att köpa en ny själv. Tack så mycket mamma och Lasse :D

Vad har hänt de senaste dagarna då? I måndags var jag först i Huddinge centrum med Anna och Hampus. Vi tittade runt lite i affärerna. Jag hittade ett par jeansleggins som jag tycker mycket om och 3 par örrängen från barnavdelningen på H&M. Kunde inte låta bli även fast de var för barn, jag tyckte om dem och då ville jag ha dem.
Efter det bar det av till jobbet. Tiden gick ganska fort. Men eftersom att kollektivtrafiken inte har de bästa tiderna på kvällarna så tog de mig 2 timmar att ta mig hem.

I Tisdags började skolan och det känns ganska skönt att komma igång. 2 terminer kvar sen är jag äntligen kvar :D Ska bli så roligt att få börja jobba och stå i. Klassen är ny och det känns okej. Det blir nog bra.

Idag har det inte hänt allt för mycket. Har haft tvättstuga på förmiddagen, efter det bar det av hem till mamma och hämta min nya fina dator :D sen så har jag varit hemma hos Jossan och hälsat på.

Nej nu ska jag glo lite på Tv och sen blir det nanna kudden





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0